Web Results

en.wikipedia.org/wiki/Tie_Your_Mother_Down

"Tie Your Mother Down" is a song by the British rock band Queen, written by lead guitarist Brian May. It is the opening track and the second single from their 1976 album A Day at the Races. On its original release as a single in 1977 the song peaked at 31 in the UK Singles Chart.

www.youtube.com/watch?v=eUT_uyDEJXk

Mix - Tie Your Mother Down (Live at Wembley 11-07-1986) YouTube HD - Foo Fighters w/ Slash and Tenacious D - Tie Your Mother Down - 2 CAM w/ HQ Audio 2015-01-10 - Duration: 7:16. Chrisedge 446,332 ...

www.songfacts.com/facts/queen/tie-your-mother-down

Queen guitarist Brian May wrote this song. In a 1976 interview on Capital Radio, Freddie Mercury was asked "why tie your mother down?" The Queen frontman replied: "Well this one in fact is a track written by Brian (May) actually, I dunno why. Maybe he was in one of his vicious moods. I think he's ...

genius.com/Queen-tie-your-mother-down-lyrics

Tie Your Mother Down Lyrics: Oooh yeah / Get your party gown, get your pigtail down / Get your heart beating baby / Got my timing right, got my act all tight / It's gotta be tonight, my little ...

www.azlyrics.com/lyrics/queen/tieyourmotherdown.html

Tie your Mother down Tie your Mother down Take your little brother swimmin' With a brick (that's all right) Tie your Mother down, Tie your Mother down Or you ain't no friend of mine Your momma and your Daddy gonna Plague me til I die Why can't they understand I'm just a Peace lovin' guy Tie your Mother down Tie your Mother down. . .etc etc. . .

www.last.fm/music/Queen/_/Tie+Your+Mother+Down

"Tie Your Mother Down" is a riff-driven rock song by Queen and is the opening track to their 1976 album A Day At The Races. Written by guitarist Brian May, it was released as a single a year later to moderate success on the charts.

songmeanings.com/songs/view/13170

Ooh, ooh yeah, ooooh yeah Get your party gown Get your pigtail down Get your heart beatin' baby Got my timin' right Got my act all tight It's gotta be tonight my little School babe Your Mamma says you don't Your Daddy says you won't And I'm boilin' up inside Ain't no way I'm gonna lose out this time, oh no Tie your mother down Tie your mother down Lock your dadd...

www.e-chords.com/chords/queen/tie-your-mother-down

Tie your mother down Chords by Queen Learn to play guitar by chord and tabs and use our crd diagrams, transpose the key and more.

tabs.ultimate-guitar.com/tab/queen/tie_your_mother_down_tabs_4718

TIE YOUR MOTHER DOWN TAB by Queen @ Ultimate-Guitar.Com